مشاوره ایزو

مباحث مرتبط با سیستم مدیریت کیفیت

تبلیغات تبلیغات

تعیین استراتژی

در تعیین استراتژی بایستی بین عوامل مخالف توازن برقرار نمود. سرمایه گذاری بر روی دارایی های ناملموس برای رشد طولانی مدت معمولا با کاهش هزینه در راستای عملکرد مالی کوتاه مدت در تعارض است. هدف اصلی برای سازمان های بخش خصوصی ایجاد رشد پایدار در ارزش سهام دار است. این مورد در تعهد بلند مدت اجرا می شود. همزمان سازمان باید نتایج کوتاه مدت را هم نشان دهد. نتایج کوتاه مدت همیشه می تواند با فدا کردن سرمایه گذاری های بلند مدت و غالبا به شیوه ای غیر قابل مشاهده اتفاق
برچسب‌ها: استراتژی
در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

مطالب پیشنهادی

آخرین مطالب سایر وبلاگ ها

جستجو در وبلاگ ها